הדפסת לוגו לעסקים על בלונים
אחד הדברים הידועים לכל עסק או חברה שרוצים לעשות פרסום הוא, שככל שהם יפרסמו את השם והלוגו שלהם בציבור, כך יצטרפו אליהם לקוחות חדשים שנחשפו אליהם.
לוגו מתחבר למוצר או שירות והם- מתחברים אליו והופכים להיות חלק אינטגרלי ממנו. יש לקוחות נאמנים שבכלל לא מחפשים את השם על האריזה, אלא מזהים את המותג לפי הלוגו או להיפך, רואים את האריזה וכבר מזהים איזה לוגו יהיה מודפס עליה.
זהו כוחו של לוגו לעסק, שהוא מלווה אותו בכל מקום ובעיקר בקמפיינים של פרסום ושיווק. ואיך נכנסים לכל זה בלונים? הנה ההסבר.
עסקים רבות, רשתות או חנויות חוגגות כל מיני אירועים פנימיים. זו יכולה להיות מסיבת השקה למוצר חדש, יום הולדת לסניף. הקמת מועדון לקוחות, חגיגת מבצעים והנחות בסניפים. הדרך הכי קלה לבלוט בשטח ולמשוך לקוחות היא באמצעות קישוטי בלונים במקום הכוללים הדפסת לוגו לעסקים עליהם. אנשים רואים את הבלונים, מתקרבים, רואים את השם והלוגו, מתחברים,
נכנסים וקונים.
זוהי הדרך הכי קלילה, כיפית וצבעונית לעשות היום יחסי ציבור לכל עסק.
קידום מכירות בשטח – רק עם בלונים מודפסים
אם מגרש מכוניות, חנות בקניון או אתר רוצה לעשות לעצמו יחסי ציבור ולמשוך קונים חדשים, הדרך היחידה הנכונה וגם הכי זולה שאפשר לעשות את זה היא באמצעות בלונים. מזמינים כמות נכבדה של בלונים, מדפיסים עליהם לוגו ושם, יוצאים לשטח לקמפיין חשיפה של הטבות או מבצעים. אין מישהו ברחוב שלא יראה את הבלונים, יזכור את השם ויפתח את האינטרנט כדי להתחבר למועדון הלקוחות הזה הדפסה על בלונים.
מגרש מכוניות עושה מבצע על השכרת רכבים, גם זו סיבה לחגיגת בלונים עם הדפסת לוגו לעסקים. מזמינים ים בלונים ועושים המון צבע בחוץ, מושכים תשומת לב וזה עובד יותר טוב מכל קמפיין פרסום אחר שאתם מכירים. זה פשוט עובד.
יום הולדת לרשת קונדיטוריות- הדובדבן של הבלונים…
רשת קונדיטוריות ידועות חוגגת יום הולדת. בכל הסניפים שלהם ברחבי הארץ תוכלו לראות המוני בלונים עפים ברוח, יפים וצבעוניים או בצבעי הלוגו בלבד, יחד עם הדפסת השם של הרשת. וזה מושך, וזה יפה וזה הכי קליל וגם הכי זול.
החוק הכי ידוע בעולם הפרסום הוא, שחייבים להיחשף. בלי חשיפה לא יכול להיות פרסום, בלי חשיפה לא יכול להיות קידום מכירות. כאשר בוחרים לעשות את זה עם המון בלונים, כאשר הלוגו ושם העסק מודפסים עליהם, הדפסת לוגו לעסקים, זו דרך כל כך קלה שמביאה כל כך הרבה במינימום השקעה.
והכי חשוב לומר הוא שכולם אוהבים בלונים. צעירים ומבוגרים, בני נוער ותינוקות, כולם כולם נמשכים לבלונים. תלו אותם בפתיחה של חנות חדשה ותראו מיד כמה קונים כבר מגיעים. הם נמשכים לבלונים, הם קולטים שיש אירוע חגיגי.
כי אין כמו בלונים לחגיגה וזה ממש כמו אין אין חגיגה בלי בלונים מכווני מטרה…